zaterdag, mei 26, 2007

Een dag op vliegveld budel


Hier wat foto, S op budel gemaakt. En met mijn ppl opleiding gaat het ook goed en ik hoef nog maar 3 examen vakken tedoen en dan heb ik mijn ppl theorie binnen en daarna direct praktijk examen doen en gelukkig gaat het nu snel, En daarna nog wat bijlessen volgen in wiskunde en natuurkunde en nederlands met engels en daarna mijn ATPL opleiding gaan doen als alles goed gaat. En mogelijk a
ls morgen zondag 27-05-07 het weer het toelaat maak nog een vliegtrip maar dat zien julie oop mijn weblog.




De neeuwe TBM 850











Ik zelf in de cockpit van de TBM 850



De calsign van het toestel




Mooi he


De cocpit van de TBM 850



En een groter instap/ Cargo deur dan de TBM 700


Logo van de PC 12


Pilatus PC 12 Calsign PH-DIX



Ik voor het toestel




De turbine Pratt & Whitney PT6



Ik in de cockpit van pilatus PC 12



Van uit de cocpit naar de cabine een foto gemaakt


De cargo deur van de PC 12
En de link naar SOCATA waar ook de TBM van daan komt





























































































































































































































































































































































































































































































































Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage